01 de desembre 2011

LES TRIBULACIONS DE JORGE (Escrit 0)

Salutacions. Vaig a escriure unes línies tots els dies per prescripció facultativa perque el meu siquiatra m'ha indicat que la meua situació d'estrés pot colpasar-me personalment, i una manera de no caure en la depresió és traslladar a unes pàgines en blanc la meua situació personal, i això vaig a fer a partir de hui.

Em diuen Jorge, i no donaré més dades per a conservar l'anonimat. El meu principal problema és que estic al capdavant d'un projecte polític en el que em volen tirar des del primer dia, jo diria que des d'abans d'accedir al càrrec. I ara, després d'unes quantes eleccions sense guanyar, més encara. Per una banda, Ximo, diu que no té res pactat amb mi, clar que això ho diu quan s'ha fet diputat em Madrid, i per l'altra banda, cada dia ix algú que em vol disputar la secretaria, vull dir, el ser el cap del partit. Ahí estan Manolo i Francesc, Francesc i Manolo, que no sé si van junts o per separat, quin desgavell.

Qualsevol dia em dóna per deixar la secretaria, és a dir, deixaré de ser el cap del partit... pero no, no puc, perque això seria donar-li l'avantatge a Albertito, i per ahí sí que no, per ahí no passe. De manera que aguantarem en la poltrona i vorem qué passa.